2024-01-10 12:36:12

Pripovjedačica Margareta Peršić u gostima

U pripovjedno-scenskom nastupu Margarete Peršić sudjelovali su učenici i učitelji u različitim ulogama. Gradili su zajednički bajku uz vodstvo pripovjedačice. Ovo je druženje bilo novo, nadasve zabavno iskustvo. Komentare učenika možete pročitati u nastavku.

Pročitajte osvrte učenika petih i sedmih razreda koje su napisali nakon scenskog nastupa

 

Literarno predavanje

„Započeli smo bajku čudnim gestama rukama. .... Umjetnica je imala crnu kosu, plašt princa i bila je niska. Jako je često komunicirala s publikom na različite načine, kao pljeskanje..... Umjetnica je govorila glumcima što je bilo poprilično smiješno jer su često zaboravljali tekst. ... Meni se jako svidjelo predavanje i želim da se to ponovi, posebno zato što sam imao priliku glumiti.“

                Mihael, sedmi razred

 

Prepričavanje bajke

„Margareta je poznata po svome zanimljivom i maštovitom načinu prepričavanja bajke. .... Bajka mi se svidjela, ali s ovom predstavom bajka je bila još bolja i zanimljivija. ....Sretan sam što je Margareta došla i prepričala nam bajku. Bajka i cijela predstava je bila sjajna i želio bih da se opet ponovi.“

Marin, sedmi razred

 

O dolasku pripovjedačice

„Učenici su bili iznenađeni prelijepim čarima usmene pripovijetke. ... Oni koji su pažljivo pratili mogli su naučiti kako pripovijedati bez poteškoća. ... Učenici kažu da bi voljeli da bude takvih događaja češće. Neki su također ,kao i pripovjedačica u mladim godinama, počeli više čitati i maštati. Naša škola jedva čeka opet u budućnosti primiti nove pripovjetke i njihove pisce.“

Tena, sedmi razred

 

Školski gost

„Učenici su imali priliku glumiti i to je bilo jedno novo iskustvo. ... Bila je zAbavna i smiješna. Htio bih da se ponovno ponovi.“

Lukas, sedmi razred

Predstava

„Radnja je bila o careviću koji je htio osvojiti ruku princeze. Princeza je careviću zadala tri zadatka, ali je carevićev sluga sve zadatke obavljao za carevića. Predstava je bila vrlo zanimljiva i jako mi se sviđala.“

Mihael, peti razred

 

Scenska umjetnica i njezina bajka

 „Kako je radnja tekla u bajku je ulazilo sve više i više nas učenika petih i sedmih razreda, ali i profesora. Svatko od nas je u očima pripovjedačice dobio svoje mjesto u bajci.... Ja sam dobila ulogu ženske patke. Umjetnica je prepoznala da ja jako volim patke. Najviše mi se dopalo u bajci kada je Jelena dala zadatke kraljeviću, jer su to za njega bili jako veliki zadatci. ... Isto tako smo i mi bajku uspjeli odglumiti i doživjeti lijepo umjetničko iskustvo i bajku privesti sretnom završetku. Voljela bih da se ovakvo druženje u bajci opet ponovi.“

Tina, peti razred

 

 

Margareta Peršić

„Ona se koristila samo svojim glasom i jednom maramom koja je bila najljepše odijelo od kraljevića. Ja nisam mogao vjerovati kako ona dugo može pričati sa toliko energije. ... Svima se svidjela predstava, ali ja još uvijek ne znam koja je to bajka. Da nam dođe opet Margareta Peršić ne bi imao ništa protiv.“

Mihael, sedmi razred

 

 

Pripovjedačica Margareta

„Svi su se odlično snašli u ulozi glumaca. Pripovjedačica je nosila ljubičastu haljinu, a kosa je bila razbarušena. Jedna pletenica dosezala je do pojasa, a kosa je bila uzdignuta na jednu stranu. Na lijevoj strani lica nalazio se bižični mikrofon kako bi je bolje čuli. Radnja bajke zbila se u kraljevstvu. Malu plavu tkaninu koristila je kao kraljevićevo odijelo, crvenu „dekicu“ sa žutim točkama kao prijestolje. .... Tijekom predstave na njen zahtijev smo pljeskali, pucketali prstima te ponavljali tekst kada bi ona to zatražila. Nikada nisam prisustvovao ovakvoj predstavi. Ona se održala kako bi učenike upoznala s takvim načinom scenskog nastupa.  ... Nastup se svima jako svidio i glumce smo nagradili velikim pljeskom. Komentari učenika bili su prilično smiješni kao npr. „vidim da mi se dlanovi tope koliko sam pljeskao“. Volio bih ponovno sudjelovati u pripovjedno-scenskom nastupu, ali tada kao jedan od glumaca.“

Antonio, sedmi razred

 

Predstava

„Prije predstave gospođa nam je ispričala kako je kao mala htjela pričati bajke, ali je njezina setra rekla da je to loša ideja jer ona ne zna prepričavati priče. ... Priča je bila zanimljiva i glumci su bili dobri, ali je jedna cura pričala pa je upropastila priču. Koristila je plavi ogrtač i to je sve.“

Karlo, sedmi razred

 

Domaća zadaća

„ Pričala je umjerenim, ugodnim glasom. Nije bila brzopleta i nasilna na likovima, ali je bila ljubazna i dobrodušna te strpljiva. Gledajući dalo se naslutiti da je sretna i da uživa u svome poslu. Dok je ona izvodila igrokaz, u našoj učionici je vladao mir i tišina. Učenici su pozorno sve pratili. Izrazom lica učenika vidjelo se koliko su uživali u igrokazu i koliko im se svidjelo. Igrokaz je bio toliko smiješan i zabavan da su čak i profesori uživali u njemu, a pogotovo prof. Aničić. Meni se igrokaz svidio jer je priča igrokaza bila jako zanimljiva i poučna, a najviše mi se svidjelo kada je carević pokušao osvojiti princezu Jelenu.“

Roko, sedmi razred

 

 

 


Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb