preskoči na sadržaj

Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb

 

Dragi učenici,

otvorili smo još jedan sandučić povjerenja, ovaj ovdje digitalnog oblika. Njegova prednost je što možete dobiti konkretan odgvor na pitanje na svoju e-mail adresu. Samo vi i osoba koja odgovara na pitanja ćete to znati. Ukoliko želite da vaš identitet (ime i prezime) ostane tajna, pošaljite nam pitanje s e-mail adrese kojoj je korisničko ime nadimak, a ne ime i prezime. 


Zapažanja iz sandučića

Dana 25. 11. u 16:30 otvoren je sandučić povjerenja. Otvaranju su prisustvovali članovi povjerenstva:  Sanjica Babić, Katarina Iličić, Elizabeta Jačov i Katarina Iličić

U sandučiću je pronađeno 29 poruka i 50 lipa.

Pritužbe:

- na učenike 4

- na profesore 18

- uvjete u školi 4

Pohvale:

- učeniku 1

- profesoricama 2

- ravnateljici 3

- uvjetima rada u školi 2

 

Kao što se može primijetiti, ovaj put našli smo puno manje poruka. Sadržaj poruka bio je vrlo sličan kao i kod prvog otvaranja. 

U pritužbama na učenike i dalje se žalite na iste, ali i na neke druge učenike. Dobili smo, po drugi put, poruku iz 6.a razreda na koju ćemo reagirati timski. Pripremamo niz radionica na satovima razrednika na kojima ćemo rasvijetliti i, nadam se, ukloniti problem koji vas tišti. Radionice priprema socijalna pedagoginja Gorana Tomac, koja u našoj školi radi kao pripravnica ovu školsku godinu. Osim nje tu su i razrednica Maja Zrilić i pedagoginja Elizabeta Jačov. Svi zajedno ćemo poraditi na problemu koji ste nam predočili i nastojati vam pomoći kako bi svim učenicima tog razreda boravak u školi bio ugodniji. 

Iskazali ste želju da vam se što prije vrati profesorica iz matematike Ivana Gugić. Drago mi je što ste profesoricu Gugić tako lijepo prihvatili u ovako kratkom vremenu. Profesorica je na polaganju stručnog ispita i vratit će se u srijedu.

Još jednom ste nam ukazali na neke nedostatke u vašem okruženju. Smeta vas što je učionica tehničkog mala. Nemate mjesta za kretanje kad radite praktični rad. Nažalost to nije tako jednostavno riješiti, tako da ćete morati istrpiti taj mali prostor dok ste na tehničkom.

Smetaju vam uništene zavjese u učionici stranih jezika. Nastojat ćemo taj problem riješiti što prije, a svakako prije dolaska vrućih sunčanih dana. Isto tako, žalite se na "očerupani globus" koji se koristi na nastavi geografije. Sve te napomene su na mjestu, ali razmislimo i o tome tko je uništio zavjese i "očerupao" globus. Koliko mogu učenici učiniti u očuvanju školske imovine i sredstava za rad? Mislim da mogu učiniti puno. Razgovarajte o tome međusobno, potaknite taj razgovor na satovima razrednika, podignite svijest svoga razreda o potrebi očuvanja imovine koju koristite svi zajedno. Bilo bi lijepo kad bismo neke stvari mogli sačuvati za više novih generacija koje nam dolaze. 

Niti ovaj put nisu izostale pohvale. 

Dobili smo i jednu pohvalu učenika na kojeg je bilo puno pritužbi. Njegova prijateljica traži samo malo više razumijevanja za njega. 

Svidio vam se je projekt koji je najavila naša knjižničarka Ani Grbin Janović. Projekt će se provesti u trećim razredima i omogučit će posudbu obiteljskog kompleta knjiga za obitelji učenika u tim razredima. O tom projektu ćemo nešto više napisati na webu, kako bi se i ostali učenici naše škole upoznali s njim.

Zahvaljujem se na lijepim riječima i podršci koju ste uputili meni. Drago mi je da uočavate promjene i da vam se one sviđaju.

Dobili smo i jedan poziv u pomoć. Netko od naših učenika je opisao problem koji iskusi svatko tko je bio đak. Bez obzira koliko učio fiziku i koliko to dobro znao kod kuće, u školi se dogodi da blokira i ništa ne zna. Ovo je vrlo čest problem u učenju i odgovaranju. Fizika nije lak predmet. Treba dobro razumijeti fizikalne koncepte i zakonitosti, ali treba i dobro usvojiti formule i pojmove.  Ponovit ću još jednom ono što su vam sigurno već više puta govorili profesori i roditelji. Veću sigurnost kod odgovaranja možete postići samo ukoliko dobro ovladate materijom, a to ćete postići samo vrijednim proučavanjem i stalnim ponavljanjem gradiva. Uz to važna je temeljitost u radu kako bi kvaliteta naučenog bila postojana. Za dobru pripremu za odgovaranje veliku pomoć može pružiti međusobna suradnja između učenika. Uvijek netko od vas zna bolje i može pomoći i ostalima, a usput i sebi ponoviti gradivo. I petminutno ponavljanje pod odmorom i međusobno ispitivanje prije sata može ponekad puno značiti da steknete veću sigurnost kod odgovaranja.  Osim toga dobro će vam doći ako obratite pažnju na to kako drugi odgovaraju i što ih profesorica pita. Bilježite si ta pitanja i napomene profesorica. Nakon nekoliko odgovaranja drugih učenika koje ćete čuti sakupit ćete niz pitanja od kojih će se neka i vama ponoviti. To će vam, također, dati sigurnost i olakšati pripremu. 

U nadi da će ovih nekoliko kratkih savjeta barem nekima od vas pomoći, pozdravljam vas do sljedećeg otvaranja sandučića,

vaša ravnateljica

Tanja Djaković


Dana 18.11.11. u 10:00 otvoren je sandučić povjerenja. Otvaranju su prisustvovali članovi povjerenstva: Sanjica Babić, Katarina Iličić, Elizabeta Jačov i Tanja Djaković

 

U sandučiću je nađeno 129 poruka, 1 prazan papirić i 60 lipa. Među njima je bilo:

 

Pritužbi:

-          Na učenike 35

-          Na profesore 36

-          Na ostale djelatnike škole 2

-          Na organizaciju škole 31, od čega na položaj sandučića 27 prigovora, 2 prigovora na preopširne testove iz matematike,  1 prigovor na preopširno gradivo i 1 prigovor na uništene klupe u učionici stranih jezika.

 

Pohvale:

-          14 pohvala su dobili profesori

-          1 pohvala drugim učenicima

-          5 pohvala organizaciji rada škole

 

Prijedlozi:

-          7 učenika je zatražilo nove lopte za tjelesni

-          1 učenica je pitala mogu li dobiti novi CD player za aerobik

 

 

Povjerenstvo je dogovorilo da će na web stranici biti pokrenut forum s temama koje su otvorene u sandučiću povjerenja, kako bismo mogli uspostaviti komunikaciju s učenicima koji su nam poslali anonimne poruke.

Poslali ste nam dosta pritužbi na druge učenike pri čemu navodite nekoliko imena. Žalite se na njihovo ponašanje i na to što profesori ništa ne čine.

Nastojimo reagirati na svaku nepodopštinu koja se dogodi u našoj školi. Većini učenika naša reakcija nije vidljiva. Nakon negativnog ponašanja nekog učenika obavljen je razgovor s njim i njegovim roditeljima od strane razrednice, pedagogice ili ravnateljice. Ove školske godine izrekli smo više pedagoških mjera nego ikad prije. To nije zato što se vi ove godine puno lošije ponašate, već zato što nastojimo pratiti svaki događaj i reagirati na svaku negativnost. Izrečeno je više usmenih i pisanih opomena, nekoliko ukora i strogih ukora. Nažalost, neki učenici ne reagiraju na to i nastavljaju s lošim ponašanjem. To je ono što vi vidite i zato imate osjećaj da mi ništa nismo poduzeli.

Nadamo se da će i ti učenici ubrzo shvatiti, za svoje dobro i za dobro cijele škole, da ih nastavak takvog ponašanja vodi do sve težih i težih poslijedica. Nadamo se da će naša škola uskoro postati škola u kojoj neće biti potrebe za takvim mjerama.

Poslali ste nam dosta pritužbi na rad profesora. U njima navodite da neki profesori daju prevelike zadaće, da nepravedno ocjenjuju, da imaju previsoki kriterij prilikom ocjenjivanja.

Velike zadaće, naročito iz matematike, jesu ponekad teške ali samo na taj način ćete bolje naučiti taj težak predmet. Pri tom vam puno može pomoći bolje planiranje vremena kako biste sve stigli. 

Svaki profesor nastoji profesionalno pristupiti radu i pravedno ocijeniti učenika. Unatoč tome učenici se često osjećaju zakinuti za ocjenu. To se događa jednim dijelom zbog subjektivnog pogleda na ocjenjivanje, a jednim dijelom i zbog toga što je, unatoč uloženim naporima, profesoru teško cijelo vrijeme zadržati apsolutno isto mjerilo, pogotovo ako je u pitanju ocjena iz usmenog odgovaranja. Što više ocjena dobijete iz nekog predmeta to će prosjek biti bliži vašem pravom znanju. Zato potrudite se, javljajte se stalno za ocjenu i nemojte dozvoliti da vas pokoleba osjećaj da ste nepravedno ocjenjeni. Uvijek može drugi put biti bolje.

Žalili ste se na nedisciplinu na pojedinim satovima. Tome ću posvetiti pažnju i nastojat što ćešće biti prisutna na nastavi. Ali, osim toga razmislite i vi sami kako možete doprinijeti poboljšanju discipline u razredu.

Neki profesori su dobili i nekoliko pohvala. Pri tom navodite interesantna predavanja i veliko znanje pojedinih profesora.

Stiglo je dosta pritužbi na položaj sandučića. Htjeli biste da je na nekom skrovitijem mjestu. Odabrali smo središnje mjesto u školi koje je dostupno svima. Vaš veliki odaziv nam govori da vam nije smetao taj položaj. 

Pohvaljujete neke pozitivne promjene koje ste uočili. Navodite pojačanu higijenu, i zadovoljstvo duljim velikim odmorima. 

Htjeli biste da nam knjižnica radi cijeli dan. Toj želji nažalost ne možemo udovoljiti jer bismo morali zaposliti još jednu knjižničarku, a za sad je to nemoguće. 

Htjeli biste nove lopte za tjelesni i ljepše klupe u učionici stranih jezika. Lopte ćete uskoro dobiti, a klupe za sad još moraju pričekati.

Sve ovo nam pokazuje da svojim prijedlozima nastojite učiniti našu školu ugodnijim mjestom. Nadam se da ćete nam i dalje pisati i davati prijedloge i razmišljanja.

Do sljedećeg otvaranja sandučića,

vaša ravnateljica

Tanja Djaković, prof.

 

 


Vaši komentari
Sandučić povjerenja Natrag
[Tanja Djaković] Pon, 21. 11. 2011. 18:29  
Ukoliko želite, možete i na ovom mjestu komentirati i predlagati sve što biste možda htjeli ubaciti u sandučić.
[Mirta Orlović] Čet, 17. 1. 2013. 21:20  
:)
[Mirta Orlović] Čet, 17. 1. 2013. 21:23  
=)

Dragi prijatelji Škole,
 
ukoliko želite donirati sredstva kojima bismo dodatno poboljšali uvjete rada  učenika u školi i njihov boravak učinili ljepšim i ugodnijim, možete to učiniti putem žiro računa:
 
HR1923600001101455786
 
Zahvaljujemo na potpori!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 8. 2011.

Ukupno: 737147
Ovaj mjesec: 1478
Ovaj tjedan: 487
Danas: 55

free counters

 

 

 

Trenutno online

CMS za škole logo
Osnovna škola Gornje Vrapče Zagreb / Vrapčanska 188, HR-10000 Zagreb / os-gornjevrapce-zg.skole.hr / ured@os-gornjevrapce-zg.skole.hr
preskoči na navigaciju